Grup Hepsi

www.gruphepsi.net

‘Bir Şarkısın Sen’ Programı Konuğu: Hepsi Grubu

25 Temmuz Cumartesi günü saatler 20:00’ı gösterdiğinde, Pınar Altuğ ve Erol Evgin’İn sunumuyla yayımlanacak olan yarışma programı Bir Şarkısın Sen’de Hepsi Grubu rüzgarı esecek.

Geleceğin yıldızlarını ekrana getiren program, atv’de yayın hayatını sürdürüyor. Bu renkli ve süprizlerler dolu programı sakın kaçırmayın. ;)

Programın Özeti;

Hazırladığı birbirinden güzel şarkılarla muhteşem bir geceye imza atan minik yıldızın, sevilen sanatçılarla yaptığı düetler geceye ayrı bir renk katıyor.
Sezen Aksu’nun unutulmaz parçası “Onu alma beni al”ı, Hepsi Grubu’yla beraber seslendiren Berna’nın mutluluğu gözlerinden okunuyor.

Tarih: 25 Temmuz 2009

Saat: 20:00

Kanal: atv

NOT:Yayın tarihi, 25 Temmuz olarak değiştirilmiştir.

Program Videosunu İzle

Program Resimleri

45 comments on “‘Bir Şarkısın Sen’ Programı Konuğu: Hepsi Grubu

  1. nihal
    30/07/2009

    Selam ben nihal…Makedonyadanim…Hepsi Grubunu CokSeviyorum…
    Ama uzuldugum tek sey Bir sarkisin sen programina geldikleri
    zmn onlari izleyemedimGeleceklerini bilmiyodum :(:(:(: Herkeze by…

  2. pınar
    28/07/2009

    hepsi grubuna bayılıyorum ne zamandır ortalıklarda yoktu iyi oldu gelmeleri yalnz üzüldüğüm tek şey GÜLÇİNle ayrılmaları:(

  3. pınar
    28/07/2009

    hepsi grubu çok iyi bir grup onları çok seviyorum

  4. @HEPSİCİ@
    27/07/2009

    AY CANİM BENİM ÇOK MERAK EDİYOM ÇOK SEVİYOM ONLARİİİİİİ

  5. melek
    26/07/2009

    o çook güzel 1 şarkısın seni çook seviyorum

  6. hepsici
    25/07/2009

    bence kimse cosmicak cünkü tek iki sarki söylediler ya of cok az insan en az 5 tane söylediler bosuna mi gitdiler oraya ya of doyamadim

  7. kankicemre
    25/07/2009

    yine tum hepsi sevenleri cosacak

  8. aleyna
    25/07/2009

    25 temmuz benim doğum günüm hepsiye bayılıyorum programınızı her hafta cumartesi izliyprum bir şarkısın sen e bende yarışmacı olmak istiyorum sesim gırlaktan geliyor şu şebnem keskink izerrin özere benziyo ama o kadar gırlaktan söylemiyorum gülçin ergüle benzetiyorum başarılarınızın devamını diliyorum

  9. hepsici
    25/07/2009

    eren iki hasta önce seni cok yakindan gördüm hem de cok yakin ve bugün seni tv dan izlicem askimmmmmmmmmmmm

  10. EREN_KÜBRANUR
    24/07/2009

    EREN SENİ ÇOK SEVİYORUM CNM GÜLÇİN GRUPTAN AYRILSADA O YENİLMİŞ OLDU HARİKASINIZ SİZİ DESTEKLİYORUM BİR ŞARKISIN SEN DE İZLİYECEĞİM SENİ CANIIIIM

  11. helin
    24/07/2009

    başkalarının onlarla tanışmasını istemediğim için gelmelerini istemiyorum ama onları çok özlediğim için gelmelerini istiyorum hepsi yi kimseyle paylaşamam ve onları kıskanıyorum

  12. cuneyt
    23/07/2009

    NEEE D-SMART MI???REKLAMINI MI GÖRDÜN…

    • tEmuçiN
      23/07/2009

      Hayır, D-Smart ile ilgisi yok, Atv kanalında cumartesi akşamı yayınlanacak arkadaşlar.. ;)

      • cuneyt
        24/07/2009

        hyr be ben bu programı demiyorum. birisi yazmış yeni dizileri d-smartta die ben onu diorum.yanlış anladın sen

        • tEmuçiN
          24/07/2009

          Hmm evet okudum o yorumu ve sildim, hiç bi merciden böyle bir açıklama gelmedi..Yani Grup Hepsi’nin yeni dizisi yalnız D-Smart’ta yayınlanacak diye..Boşuna üyelerimizin kafası karışmasın :) menejerlikten böyle bir bilgi geldiği anda sizlerle paylaşırız merak etmeyin arkadaşlar..

  13. hepsici
    23/07/2009

    fazla cosmayi arkadaslar
    OLEYY iki gün sonra geliolarrrrrrr

  14. Rabiya_yasemin
    19/07/2009

    ya üfff keşke bende bir şarkısn sene katılsaymışım üff ya hepsi de geliyomuş üüüüüüüüüüüüüüfffffffffffffffffff

  15. oguzhan
    19/07/2009

    18 Temmuz Hepsi Yoktu Ama Sebnem ”Yaz Yaz Yaz” Parçasini Söyledi,Internette 3 saniye’lik video cekmis biris hepsi Vardi ”Bir Sarkisin Sen” de Ve Berna’da Vardi Ozaman ÖNceden Göstermislerr sanirim :)

  16. a-y
    19/07/2009

    ya ben hepsi seven arkadaşlarıma bile söylemiştim şebnemihiç sevmememe rağmen izledim noldu da 18 temmuz olmadı.yaa offff

  17. ezgi
    19/07/2009

    gusel hepside sesı gusel gözlüklü kızın sesıde cok gusel bıde kalın onun sesı hepınız gusel soçluosunuz cocuklar

    • oguzhan
      19/07/2009

      sebnem’i seviyon ama hepsi yoktu,berna’yi sevmiyon ama hepsi var :)

  18. Yağmur*Bkc
    19/07/2009

    Ya dün o kadar bekLedim çıkmadılar.Neyse aten ben gene izLerdim çünkü şebnem vardı.25 Temmuzda berna var sanırsam.O kızıda hiç sevmem ama hepsi için katLancaz.

  19. Gülçin
    18/07/2009

    Merakla bekliyorum çıtırları, aslında bakmazdım o programa ama hepsi varmış :)

  20. oguzhan
    18/07/2009

    önce 18 temmuz yaziyodu simdide 25 temmuz ben yinede bugün’de bakiyim yoksa haftaya’da bakarim :)

  21. gülçin-burcu
    18/07/2009

    harıkaaaaaaa yasasın sonunda hepsimizde cıktı sakın kacırmayın arkadaslar

  22. cemre
    18/07/2009

    arkadaşlar telaş yapmayın hepsi grubunun menajeri evren abla söyledi katılacaklarını ….. üzülmeyin sevininnnnnnnnn

  23. cuneyt
    18/07/2009

    şimdi rahatladım bak.reklamdada görünmüyolardı dedimki vardır herhalde bi bildikleri meğerse yalnış yazmışlar

  24. melikus
    17/07/2009

    ya bi sitede 18 temmuz yazıodu demek değişti neyse bunu asla kaçırmam

  25. YaSeMiNMeRvE
    17/07/2009

    Tesekküür edeRim :)

  26. seadet
    17/07/2009

    Kesinlikle izleyecegim bu programi kacirmayacagim!

  27. eceren
    17/07/2009

    Yyıon Tarihi 25. Temmuz oLmuşta o yüzden

  28. cemreci yasemin
    16/07/2009

    ama programın reklamında hepsiyi göstermiyoki sadece hepsinin yaz yaz şarkısı var onları göstermedi nolcak şimdi

  29. cuneyt
    16/07/2009

    arkadaşlar ben kaç kere reklamını gördüm ama özel bölüm dio.yani hiç hepsi grubunu gösterdiklerini görmedim reklamda.

    • cemreci yasemin
      16/07/2009

      işte aynen bende görmedimm

  30. hepsici
    15/07/2009

    Yarin Geliolar OLEYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYyyyyyyyyyyYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyYYYYYYY

  31. Elvar
    14/07/2009

    Hiç kaçırırmıyız?:) haber için saol Begüm….

  32. duyguu
    14/07/2009

    ayy süoer bakmam lazim:D

  33. sevda
    14/07/2009

    hepsi seni çok seviyorum.

  34. sevda
    14/07/2009

    nihayet hepsi bir programa konuk oluyor.bir süredir bekliyorurdum

  35. oguzhan
    14/07/2009

    çok tesekkürler! haber için izleyecegim KESiNLiKLE ! :)

  36. cemre
    14/07/2009

    hepsi yi de birsarkısın senide çok seviyorum hepsiden cemre şarkı yarışmasından berna yani fındık kurdu

  37. hepsici
    14/07/2009

    vallahi biliodum oraya gelceginizi herkes ünlülerden gidio oraya siz mi gidemiceksiniz vallahi cok basarilisiniz tapiorum size bena yassatiginiz berlin konseri icin de cokkkk tsk ediom size hersey deger yolunuz acik olsun devam edin böyle ve berlini yine ziyaret edin ama parali konser verim bu sefer cok kisi gelmesin gecen cok kalabalikdi nefes zor aldim bunu bidaha yasamk istemem sizi cok seviyorummmmmmm

  38. cuneyt
    14/07/2009

    inanmııyorum o kadarda dedimki içimden bunlar böyle programlara gitmez filan die ama sonunda gideceklermiş.bide ibo showa tekrar gitseler ve güzel ve cesura gitseler süper olur.

  39. HK_Bgm
    13/07/2009

    Programn 2 hafta önceden çekilmiş arkadaşlar. Boşuna gidicem deyip de umutlandırmayın kendinizi :)

Bir Cevap Yazın

Eren Bakıcı

Yasemin Yürük

  • @OnurAir rezalet bir hava yolusunuz!! Aldiginiz ucretin karsiligini asla vermiyorsunuz! Utanmalisiniz!@ozdalgic 1 day ago
